- Gra On-Line
Następujące floty uczestniczyły w bitwie Sun, 14 Jun 2009 18:58:19 +0200 :
Agresor Epuzzer [1:43:9]
Broń: 90 % Tarcza: 90 % Opancerzenie: 90 %
Typ Myśliwiec Myśliwiec bojowy Krążownik Okręt wojenny Niszczyciel Pancernik
Liczba 499 30 14 296 192 170
Broń 109 274 889 1976 3192 1503
Opancerzenie 20 43 84 380 1007 828
Tarcza 760 1900 5130 11400 20900 13300
Obrońca Unidentified [1:34:5]
Broń: 0 % Tarcza: 0 % Opancerzenie: 0 %
Typ Myśliwiec Myśliwiec bojowy Okręt wojenny Recykler Sonda szpiegowska Niszczyciel
Liczba 500 500 319 200 10 60
Broń 46 149 930 1 0 2200
Opancerzenie 12 26 220 11 0 465
Tarcza 400 1000 6000 1600 100 11000
Agresor uderzył z całkowitą mocą 1528425 w tarcze przeciwnika. Tarcza obrońcy pochłoneła 118780 punktów strat.
Obrońca zaatakował z całkowitą mocą 525892 w agresora. Tarcza agresora pochłoneła 283494 punktów strat.
Agresor Epuzzer [1:43:9]
Broń: 90 % Tarcza: 90 % Opancerzenie: 90 %
Typ Myśliwiec bojowy Krążownik Okręt wojenny Niszczyciel Pancernik
Liczba 19 12 294 192 169
Broń 282 692 1881 3154 1410
Opancerzenie 55 85 445 903 745
Tarcza 1900 5130 11400 20900 13300
Obrońca Unidentified [1:34:5]
Broń: 0 % Tarcza: 0 % Opancerzenie: 0 %
Typ Myśliwiec Myśliwiec bojowy Okręt wojenny Recykler Niszczyciel
Liczba 120 120 274 81 58
Broń 46 159 880 1 2000
Opancerzenie 8 29 178 11 500
Tarcza 400 1000 6000 1600 11000
Agresor uderzył z całkowitą mocą 1410498 w tarcze przeciwnika. Tarcza obrońcy pochłoneła 83106 punktów strat.
Obrońca zaatakował z całkowitą mocą 381799 w agresora. Tarcza agresora pochłoneła 333682 punktów strat.
Agresor Epuzzer [1:43:9]
Broń: 90 % Tarcza: 90 % Opancerzenie: 90 %
Typ Myśliwiec bojowy Krążownik Okręt wojenny Niszczyciel Pancernik
Liczba 10 10 288 192 168
Broń 299 752 1748 3876 1476
Opancerzenie 38 82 395 855 783
Tarcza 1900 5130 11400 20900 13300
Obrońca Unidentified [1:34:5]
Broń: 0 % Tarcza: 0 % Opancerzenie: 0 %
Typ Okręt wojenny Niszczyciel
Liczba 180 50
Broń 1010 1900
Opancerzenie 232 510
Tarcza 6000 11000
Agresor uderzył z całkowitą mocą 1506150 w tarcze przeciwnika. Tarcza obrońcy pochłoneła 67260 punktów strat.
Obrońca zaatakował z całkowitą mocą 276800 w agresora. Tarcza agresora pochłoneła 264193 punktów strat.
Agresor Epuzzer [1:43:9]
Broń: 90 % Tarcza: 90 % Opancerzenie: 90 %
Typ Myśliwiec bojowy Krążownik Okręt wojenny Niszczyciel Pancernik
Liczba 7 9 287 192 167
Broń 245 714 1710 4066 1144
Opancerzenie 43 108 388 855 813
Tarcza 1900 5130 11400 20900 13300
Obrońca Unidentified [1:34:5]
Broń: 0 % Tarcza: 0 % Opancerzenie: 0 %
Typ Niszczyciel
Liczba 23
Broń 2220
Opancerzenie 535
Tarcza 11000
Agresor uderzył z całkowitą mocą 1470601 w tarcze przeciwnika. Tarcza obrońcy pochłoneła 12305 punktów strat.
Obrońca zaatakował z całkowitą mocą 51060 w agresora. Tarcza agresora pochłoneła 50822 punktów strat.
Agresor Epuzzer [1:43:9]
Broń: 90 % Tarcza: 90 % Opancerzenie: 90 %
Typ Myśliwiec bojowy Krążownik Okręt wojenny Niszczyciel Pancernik
Liczba 6 8 287 192 166
Broń 328 676 2223 3192 1170
Opancerzenie 48 101 350 1036 866
Tarcza 1900 5130 11400 20900 13300
Obrońca Unidentified [1:34:5]
Broń: 0 % Tarcza: 0 % Opancerzenie: 0 %
Zniszczony!
Agresor wygrał bitwę !
Przejął 315333 jednostek metalu , 315333 jednostek kryształu i 262110 jednostek deuteru Deuter.
Agresor stracił 3218000 surowców.
Obrońca stracił 35950000 surowców.
Pole zniszczeń zawierające 8022300 jednostek metalu Metal i 3728100 jednostek kryształu zostały utworzone na orbicie planety.
Prawdopodobieństwo na powstanie księżyca wynosi : 20 %
Offline
Moderator
spoko ale uzylbys konwetera zeby wszystko czytalniej wygladalo ;p
pozdr
Offline
Moderator
Epuzzer napisał:
a jest tu jakis konwerter? czy zwykly ogame'owy to konwertuje?
chyba zwykly tez bedzie dzialal.
Offline
just a soldier. napisał:
Epuzzer napisał:
a jest tu jakis konwerter? czy zwykly ogame'owy to konwertuje?
chyba zwykly tez bedzie dzialal.
sprawdzałem kilka (ok.6) sztuk konwerteró iżaden nie działa poprawnie wina leży w skrypcie odpowiadającym za tworzenie RW problem istnieje do czasu jak TEAM PTG nie stworzy lub nie przerobi skryptu w ostateczności uważam że zakładka KONWERTER w grze byłaby najbardziej odpowiednia by zaradzić temu problemikowi
Offline